SALAM MESSAGE .n_n.

Selasa, 06 Maret 2012

MAU HIDUP TANPA AIR MATA KESEDIHAN.....................

mau hidup tanpa air mata kesedihan..
kalau memang jalan yang sedang ku tapaki ini buruk maka arahkanlah aku ke jalan yang benar dan jangan bawa aku ke sana kemari seperti kapal yang terombang ambing dihempas ombak.....

dekatkanlah dengan yang baik...
dekatkanlah aku dengan pintu hidayah-Mu...
buka mata hatiku... sadarkan aku..
ada apa dengan semua ini... apa maksud semua ini...
kalau memang hidayah ini untukku maka sampaikanlah........ 
jadikan aku hamba sebenar2nya hamba yg hanya tunduk pada-Mu.. 
menjalani smua perintah-Mu dan menjauhi segala larangan-Mu...

aku tak tau lagi langkah apa yg harus ku ambil.. tlg aku...

jgn biarkan aku berada dlm kesesatan dan gelapnya hati...

tunjukkan maksud mimpi2 dan firasat itu...... 

biarkanlah aku berfokus pada apa yg sepatutnya dan seharusnya aku hadapi sekarang.... 
mudahkanlah jalannya.........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Trims ya sudah berkenan ninggalin jejak di Memories of My Life .n_n.