SALAM MESSAGE .n_n.

Rabu, 06 Februari 2013

STATUS PENYEMANGAT MALAM INI


Saya punya Allah Yang Maha Besar. Saya punya orang-orang hebat di sekeliling saya. Bapak yang hebat, Mamak yang hebat, Ibu yang hebat, Ayah yang Hebat, Mas yang hebat, dekki yang hebat, dek ade yang hebat, dek yusril yang hebat, dek linda yang hebat, dek ucup yang hebat, dek ulan yang hebat, keluarga yang hebat, dosen-dosen yang hebat, guru-guru yang hebat, sahabat-sahabat yang hebat, teman-teman penulis lepas yang hebat, teman-teman crafter yang hebat, lalu apalagi yang saya khawatirkan? Seharusnya tak ada yang harus saya khawatirkan, selama saya percaya bahwa saya bisa dan saya tak kan pernah sendirian. 

SEMANGAT3.. segunung ♥ untuk seemuanya..














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 komentar:

Trims ya sudah berkenan ninggalin jejak di Memories of My Life .n_n.